Kdo chce obchodovat na internetu a být v tomto úspěšný, tedy vydělávat tolik, kolik je potřeba, musí mít samozřejmě svůj internetový obchod. Bez toho to nejde, nikde jinde než v tomto by nebylo možné uveřejnit své nabídky, uzavírat tu obchody a těžit z toho. A tak není divu, že si u nás kdekdo svůj internetový obchod pořídil nebo pořizuje či v budoucnu pořídí. A to třeba na platformách Eshop-rychle nebo Drupal.

Nic divného na takovém počínání není. Jenže všichni, kdo jsou tu v obraze, už vědí, že jenom samotná existence nějakého internetového obchodu ještě není dokonalost sama a že tato ještě žádný úspěch v byznysu nezaručuje. Protože to, že je někde publikována nějaká podnikatelská nabídka, ještě neznamená, že se tato dočká dostatečného zájmu a odpovídající reakce internetové veřejnosti. K tomu je potřeba ještě něco. Čímž je myšlena optimalizace pro internetové vyhledávače, čili SEO.

název Google

SEO pro Eshop-rychle stejně jako SEO pro Drupal jsou souhrny činností, jež v konečném důsledku teprve vedou k žádoucím podnikatelským úspěchům. Dokud se tu totiž neoptimalizuje, běžně web uniká pozornosti internetové veřejnosti, která nemá čas na dlouhé hledání a využívá tak nejraději nabídky z předních pozic v internetových vyhledávačích. A teprve optimalizace, aspoň několikaměsíční, vede k získání dokonalé pozice mezi tím nabízeným internetovými vyhledávači. Teprve díky ní je naděje na vyšší návštěvnost a s tou spojené zisky.

Google s lupou

Prostě to chce SEO audit, analýzu klíčových slov, relevantní linkbuilding a obsahovou strategii SEO, aby se web zdokonalil a ve vyhledávačích patřičně zabodoval.

A co je na tom dobré? Především to, že taková optimalizace skutečně zabírá a pomáhá. A to za cenu, jež není nikterak horentní. Protože co to je nějakých pár tisícovek měsíčně vynaložených na zlepšení, která nakonec přivedou dostatek nových platících zákazníků?